Прийом дітей до спецшколи-інтернату та формування дошкільного відділення і класів у спеціальній школі-інтернаті, переведення в інший клас здійснюється до початку навчального року. Прийом учнів до спецшколи-інтернату у разі потреби проводиться протягом навчального року на підставі висновку ПМПК та скерування департаменту.
Зарахування учнів до спецшколи-інтернату проводиться наказом директора на підставі таких документів:
- заяви батьків або осіб, що їх замінюють;
- скерування департаменту;
- копії свідоцтва про народження дитини;
- висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
- особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
- індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда;
- довідок про стан здоров’я дитини: „Медичної карти дитини” (ф. № 026/0, витяг з „Історії розвитку дитини” (ф. № 112/0) з даними про результати аналізів), копії „Карти профілактичних щеплень” (ф. № 063/0), довідки закладу охорони здоров’я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями і може відвідувати навчальний заклад.
Коментарi