/Files/images/2012-2013-4-638.jpg

В умовах змін у соціальному, економічному, політичному житті нашої держави постала потреба кардинальної перебудови у сфері виховання, мета якого – формувати конкурентноспроможну творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, самореалізації та самовдосконалення. Тому наше творче кредо як педагога та вихователя: «Виховання повинно мати за мету виліпити таку людину, яка ніде, ні за будь-яких умов не загине ні морально, ні фізично і упровадить у життя свою незалежну думку» .

За роки існування у школі склалася система виховної діяльності. У практиці використовуються традиційні та нетрадиційні форми роботи. Сформувалися певні ритуали шкільного життя, розроблено власну символіку (герб, гімн), яка використовується під час урочистостей поряд з державною. Усі напрямки виховання вимагають ефективних форм і методів роботи зі школярами, цікавих заходів. Тому планування традиційно здійснюється за тематичними періодами, що охоплюють пріоритетні напрямки виховної діяльності.

Значне місце у виховній діяльності школи займає превентивне виховання. Відпрацьована стійка система правовиховної роботи. Проводяться Місячник правовиховної роботи, декади правових знань і профілактики наркоманії та ВІЛ- СНІДу, акції "Урок”. "Дозвілля”, "Зовнішній вигляд”, "Сім’я”, "Портфель” і Дні дисципліни.

Бути компетентним означає вміти мобілізувати власний творчій потенціал у конкретній життєвій ситуації, тому у виховній роботі приділяємо увагу формуванню ключових компетенцій учнів як умові їх ефективної самореалізації

Створено модель компетентності учня:

  • Людина Всесвіту;
  • Громадянин України;
  • Самбірчанин;
  • Член шкільної країни;
  • Охоронець свого здоров’я;
  • Творча людина.
Кiлькiсть переглядiв: 166

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.