Вчитель-логопед - Гайовська Тетяна Володимирівна

Загальні відомості

• У 1994 році закінчила Слов'янський педагогічний інститут дефектологічний факультет

• У 1994році почала свою педагогічну діяльність

• З 1999 року працюю вчителем-логопедом в Самбірській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда

1. Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).

2. Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.

3. Складання підгрупових, індивідуальних корекційно-розвиваючих планів роботи

4. Надання порад, консультацій педагогам, вихователям, батькам,.

5. Співпраця із практичним психологом, вчителями, вихователями щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.

6. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації.

7. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

Кiлькiсть переглядiв: 248

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.