Вчитель-логопед - Гайовська Тетяна Володимирівна
Загальні відомості
• У 1994 році закінчила Слов'янський педагогічний інститут дефектологічний факультет
• У 1994році почала свою педагогічну діяльність
• З 1999 року працює вчителем-логопедом в Самбірській спеціальній школі
Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда
1. Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
2. Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.
3. Складання підгрупових, індивідуальних корекційно-розвиваючих планів роботи
4. Надання порад, консультацій педагогам, вихователям, батькам,.
5. Співпраця із практичним психологом, вчителями, вихователями щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
6. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації.
7. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
Коментарi